wtorek, 31 stycznia 2012

Heelicious.

Witajcie!

Oto jeden z tych powodów, czemu jestem wdzięczna losowi za to, że urodziłam się KOBIETĄ. Pewnie niejedna z Was doskonale mnie rozumie;) KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM - wszystkie razem i każdą parę z osobna. Za indywidualny charakter. Ponoć kobiety dzielą się na te, które kolekcjonują buty oraz te, które kolekcjonują torebki... a Wy do której grupy się zaliczacie?;) Jak się Wam podoba moja "skromna" kolekcja?

Pozdrawiam, licząc na miłe przyjęcie mnie w blogosferze,

O.

















26 komentarzy:

  1. niezla kolekcja, tez bym chciala taka szafe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaźna kolekcja :)

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham, kocham, kocham! ja raczej zaliczam się do tych kolekcjonujących buty. <3
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i dodaję Cię do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezle haha :D

    wybralabym sobie parę par!

    makeyourdreamsyourreality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ale kolekcja :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż za kolekcja! :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można tylko pozazdrościć :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabrałabym Ci chyba wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. yeeeeeeeey o.O
    Ty to ich lepiej dobrze pilnuj , bo Ci je kiedyś wszystkie ukradnę <3
    co do jednego ... chyba się zakochałam ! sama mam sporą kolekcję butów, nie powiem, ale u Ciebie znalazłam pełno moich osobistych 'must have' <3
    oczywiście obserwuję ;***
    mam nadzieję na to samo z Twojej strony, jeśli spodoba Ci się mój blog ;)
    ......................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem z tych co kolekcjonują buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja. Bardzo chciałam te całe wężowe botki z Zary ale już ich nigdzie nie było:( Też kolekcjonuje buty i torebki:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za mile komentarze, jeszcze w weekend wrzuce set outfitowy, a nastepnie troche czasu poswiece mojej kolekcji torebek, nie jest moze tak duza jak butow, ale wsrod niej same perelki ze swiatowej polki, zapraszam do sledzenia mojego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  14. czy to prawdziwy Louboutin? ;D
    swietna kolekcja !

    OdpowiedzUsuń
  15. @Anonimowy: zgadza sie, masz oko:D

    OdpowiedzUsuń
  16. o pacz:D
    Zauważylem dwie pary czy wiecej masz "czerwonych podeszw"?

    OdpowiedzUsuń
  17. @Anonimowy: dorobilam się 3 par:) wszystkie są widoczne na zdj;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  18. widze tylko dwie:)
    czekam na post ze stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skromna kolekcja absolutnie fantastyczna ;p Czekam na więcej w postach!! Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba:)) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kolekcja, czekam na kolekcję torebek i jakiś out. interesują mnie dwie pary butów czarne ze srebrnym obcasem, asos? i czarne sznurowane ze złotymi sprzączkami z otwartym palcem. będę wdzieczna za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Karolina: czarne botki ze srebrnym obcasem - Topshop (jesien/zima 2012), czarne sznurowane ze zlotymi sprzaczkami - Sasha Ferri (wiosna/ lato 2011). pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skad sa te wrzosowe szpileczki z ostatniego zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako nastepna nie bede pisac ze jest cudnie bo na bank jestes tego swiadoma ;) Ja Gratuluje i bede zagladac! :) Zapraszam do mnie rowniez "zaczynam" i mam nadzieje ze bedzie mega ciekawie.. wkrotce outfity :) Pozdrawiam z centralnej Polski

    m-fashion-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. @Malwina: River Island (w/l 2011), pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń